Five9: Het intelligente Customer Experience platform.

Met het Contact Centre van Five9 kun jij je belofte aan je klanten houden.

Five9 is een intelligent contactcenterplatform dat de kracht van AI en automatisering benut om een menselijker contact mogelijk te maken. Door routinetaken te verminderen en meer tijd vrij te maken voor echt klantcontact, vormt dit platform een cruciaal onderdeel van Collaborative Intelligence.

Het Intelligent CX Platform biedt ongeëvenaarde schaalbaarheid, naadloze integratie, en connectiviteit met diverse databronnen en workflows, waardoor mensen in staat zijn om de vragen en problemen van hun klanten effectief op te lossen.

 

Met de AI-gestuurde cloudoplossing van Five9 heb je de tools in handen om uitzonderlijke klantdoelen te bereiken en naadloze, verbonden klantervaringen te leveren. Dit geavanceerde platform biedt klanten van Five9 een indrukwekkend investeringsrendement, met een ROI van maar liefst 213% over drie jaar.

 

Five9 benut de kracht van technologie door zich aan te passen aan huidige en toekomstige trends. Volgens een rapport van Gartner zullen in 2031 dialooggerichte AI-chatbots en virtuele assistenten 30% van de interacties afhandelen die anders door een menselijke agent zouden worden uitgevoerd; in 2022 was dit nog slechts 2%. Dit toont de enorme groeipotentie en de toekomstbestendigheid van het Five9-platform.

 

Kies voor Five9 en ervaar hoe intelligente CX-oplossing uw organisatie naar nieuwe hoogten tilt, door efficiënter te werken, klanten beter te bedienen en een superieure klantervaring te bieden.

Video afspelen

TeamUp met Nuvias UC voor Five9

Vul het formulier in en groei samen met ons en Five9

Five9 UC Integratie met Microsoft Teams

Five9 integratie met Microsoft Teams stelt agents in staat om snel experts binnen de organisatie te vinden en te raadplegen, wat zorgt voor een efficiënte en naadloze klantenservice. Met Telephony Connect kunnen oproepen soepel verplaatst worden tussen Five9 en Teams zonder extra kosten. Five9 is gecertificeerd voor de Microsoft Teams Connected Contact Center-oplossing, wat garant staat voor hoge kwaliteit en betrouwbaarheid. Voor meer informatie over hoe Five9 klanttevredenheid kan verbeteren, raadpleeg de datasheet.

Video afspelen


Bekijk hier de video over de integratie met Microsoft Teams

Het contactcenter is de voordeur van je  bedrijf. Klanten verwachten snelle, deskundige antwoorden zonder herhaling of lange wachttijden. Five9 UC-integratie met Microsoft Teams biedt agents directe toegang tot experts, wat resulteert in een naadloze, efficiënte service. Verbeter de eerste-oproepoplossing en transformeer de klantervaring in de digitale wereld.

Bekijk de video.

Gratis webinars voor onze partners

Meld je aan voor één van de gratis webinars die Five9 organiseert. Deze webinars zijn erop gericht om je uitgebreide kennis en praktische inzichten te geven, zodat je het beste uit de Five9 oplossingen kunt halen.

Bekijk hier alle Five9 webinars

Interesse in Five9, maar je wilt meer in-dept informatie? Geef je op voor één van de interessante webinars.