Met CallCabinet biedt Nuvias UC een veilige, multi-tenant compliant gespreksoplossing die hybride werken mogelijk maakt, waar en wanneer dan ook. Deze oplossing zet spraakdata om in waardevolle bedrijfsinzichten en helpt uw organisatie bij het voldoen aan de strenge wet- en regelgeving. Of u nu een klein bedrijf bent of een groot callcenter, CallCabinet is flexibel en schaalbaar en past zich aan uw specifieke behoeften aan.
Volledige naleving van wet- en regelgeving
CallCabinet zorgt ervoor dat uw organisatie voldoet aan alle relevante regelgeving, waaronder MiFID II, Dodd-Frank, SEC, FCA, POPI, HIPAA en PCI DSS. Dankzij constante updates bent u verzekerd van een toekomstbestendige oplossing.
Gespreksanalyse van de volgende generatie
Met CallCabinet’s krachtige AI kunnen organisaties niet alleen gesprekken opnemen, maar ook e-mails, chats en social media-interacties analyseren. Dit biedt onmisbare inzichten in klantinteracties, inclusief de onderliggende sentimenten.
Geautomatiseerde kwaliteitscontrole in contactcenters
Met geavanceerde functies zoals agent screen capture, call quality assurance en evaluatie van agentprestaties, helpt CallCabinet bij het optimaliseren van de prestaties en naleving van uw bedrijf. Deze functies maken nauwkeurige monitoring en training mogelijk, en dragen bij aan een efficiëntere bedrijfsvoering.
Naadloze integratie en migratie
CallCabinet werkt naadloos samen met bestaande BI-platforms zoals Bloomberg Vault en SteelEye. Bovendien kunt u eenvoudig uw bestaande opgenomen data migreren naar de cloud, zonder verlies van belangrijke informatie.
Flexibel en schaalbaar
In tegenstelling tot veel cloud-oplossingen, biedt CallCabinet onbeperkte gelijktijdige opnamecapaciteit. Dit betekent dat u geen limieten heeft op het aantal gelijktijdige gebruikers en dat u de capaciteit kunt aanpassen aan uw behoeften, zonder onnodige kosten.
Kortom, CallCabinet is dé oplossing voor compliant gespreksopname die uw organisatie schaalbare en toekomstgerichte mogelijkheden biedt.
Bedrijven over de hele wereld maken steeds meer gebruik van CallCabinet om hun gesprekken om te zetten in waardevolle zakelijke inzichten. CallCabinet biedt een uitgebreide oplossing voor compliance call recording, kwaliteitsbewaking en geavanceerde gespreksanalyse. Dankzij deze technologie kunnen organisaties niet alleen voldoen aan regelgeving, maar ook de prestaties van medewerkers verbeteren, klantinteracties analyseren en waardevolle data omzetten in strategische bedrijfsinformatie. Hierdoor kunnen bedrijven efficiënter werken, risico’s verminderen en de klantbeleving optimaliseren. Lees in onze eGuide wat CallCabinet voor jou bedrijf kan betekenen.
Meld je aan voor één van de gratis events of webinars die CallCabinet organiseert. Deze webinars zijn erop gericht om je uitgebreide kennis en praktische inzichten te geven, zodat je het beste uit de CallCabinet oplossingen kunt halen.
Interesse in CallCabinet, maar je wilt meer in-dept informatie? Bekijk hier alle interessante events & webinars.
Als Unified Communications distributeur creëeren wij samen met jou nieuwe zakelijke kansen binnen het gekozen UCaaS platform van jouw klant. Of het nu gaat om Microsoft Teams, Zoom, Google of Webex, wij hebben de producten, oplossingen en services om jou en je klanten te helpen groeien op het gebied van Voice, Video & Rooms, en Customer Experience (CCaaS).
Fascinatio Boulevard 522
2909 VA Capelle aan den IJssel
+ 31 (0) 186 704000
salesnl@nuvias-uc.com
Wil jij aan de slag als partner van Nuvias UC? Vul ons Partnerformulier in via de oranje button.
Copyright © Nuvias UC | all rights reserved | 2024